wtorek, 22 stycznia 2013

Przedszkolaki!

Od zeszlego roku przy naszej Misji działa kącik dla najmłodszych. Czworo z dziewieciorga dzieci, ktore przebywaly codziennie w naszym "mini przedszkolu" rozpoczęło od stycznia nauke w szkole.  Niektorzy chlopcy do tej pory nie moga sie przyzwyczaic, ze opuscili przedszkole i rozpoczeli nauke w szkole - codziennie po skonczonych zajeciach wbiegaja do Misji, aby sie jeszcze pobawic. Nasz kochany urwis Wikus ostatnio na przyklad zrobil awanture, ze nie pojdzie do szkoly poniewaz nie ma parasolki, a pada deszcz J Jak sie pozniej okazalo, nie chodzilo wcale o parasolke. Wikus rozrabiaka chcial po prostu zostac i pobawic sie z maluchami. Jednak tym razem mojemu spryciarzowi nie udalo sie nikogo nabrac placzem – Wiki musial dzielnie powedrowac po sniadaniu do szkoly. Obecnie w przedszkolu zostala Mukami, Dianka, Denis, Emmanuel, Antony w styczniu dolaczyly do nich Rehema, Linet, Damaris, Benedetta oraz Ivone. Chlopcy musza sie miec na bacznosci i pamietac, ze jest ich tylko trzech - zdecydowana przewage w tym roku maja dziewczyny J Dziewczynki ktore do nas dolaczyly sa w wieku od 1,5 roku do 3 lat takze bedziemy miec wesolo z naszymi maluchami! Mala Damaris juz sie tak przyzwyczaila, ze zawsze jak tylko przechodze to mnie zaczepia mowiac do mnie cos w jezyku Kimeru, czego kompletnie nie rozumiem. Biorac Ja na rece czy na kolana nie wytrzyma jak nie dotknie paluszkami moich okularow, albo jak nie pociagnie mnie za wlosy J Za to Linet uwielbia jak sie Ja lapie a Ona ucieka z uroczym usmiechem na twarzy. Musze przyznac Linet to moja kolejna Wielka Milosc!

To piekne uczucie kiedy widzimy jak nasze „kaczorki”, bo tak mowimy na najmlodszych :) – rosna i prawidlowo sie rozwijaja. Niby nic nadzwyczajnego, a daje tyle radosci!

Klaudia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz