sobota, 24 października 2015

Niecodzienna akcja dla moich przedszkolaków !


Kochani!
Wielu z Was wie, że niebawem po raz szósty polecę do Laare, do dzieciaków, które zdecydowanie skradły moje serce. Niektórzy bardzo wytrwale towarzyszą mi od samego początku mojej przygody z Laare, inni często pytają co można jeszcze zrobić, jak pomóc, czego nam potrzeba, za co z serca dziękuję, a i dzięki temu mam odwagę prosić kolejny raz o pomoc! Są też tacy z którymi od tygodni nie pisałam na fb, od miesięcy nie piłam kawy, a od szkoły średniej czy gimnazjum się nie widziałam…może to będzie okazja aby znów się spotkać, na chwilę zatrzymać i porozmawiać. 

Tym razem wymarzyłam sobie aby każdy maluch w Święta Bożego Narodzenia wrócił do domu z małym podarunkiem od nas wszystkich. 
Nie chce prosić o wiele. Dzieciaki cieszą się naprawdę ze wszystkiego! 

Chciałabym zebrać dla wszystkich Szkrabów: Skarpetki, majtki, rajstopki, body, podkoszulki, koszulki (krótki i długi rękaw) i wysłać tuż przed wylotem do Kenii, aby będąc tam już na miejscu móc odebrać paczki razem z s. Alicja Kaszczuk i rozdać dzieciom, a Wam przesłać super zdjęcia!

Czas zbierania rzeczy przewiduję do 15 listopada 2015. 
Gdyby ktoś chciał o coś dopytać piszcie na adopcja.laare@gmail.com

Osoby, które chciałyby wysłać rzeczy, również mogą to uczynić:
Klaudia Zielińska
Andriollego 56/23
05-400 Otwock

*Zbieramy tylko rzeczy nowe

Pozdrawiam,
Klaudia Zielińska



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz